Saturday, June 4, 2011

Ezen Khaan erhem zochind Menhiin Gerliig haruulav.


Хаан өөрөө эхлэн энэ зургийг авлаа. Голын тод гэрэл маш тод хүчтэй Хааны биенд тусан холбогдож байв.


   Үргэлжлүүлээд Хаан 9 Өрлөг нэгийнхээ хүүг хүлээн авч өөрөө дагуулан гарч Мөнхийн гэрлийг харуулан энэ зургийг дурсгал болгон авч өглөө. Хаан өөрөө гарах үед ирж буй илч ийм их туяагаар буув. Энэ хүү манай хамгийн хүндтэй зочин байлаа. Хаантай ярилцсан яриагаа тэр гар утсандаа бичиж авав. Энэ өдөр олон үйлийг хийсээр бүтэн 10 цаг бөөлжээ. Энэ өдөр бас Тэнгэр эцэг бууж ирэн хатуу үйл хийхийг нүдээрээ харсан энэ хүү их азтай өдөр байлаа. Түүнийг анхны үрдээ өөрөөсөө нэр авч өгөхийг Тэнгэр эцэг хэлсэн бөгөөд 1000 жилдээ ганцхан удаа энэ нэрийг хайрлана гэв. Тэнгэр эцэг би хүний биед бууж чадахаар барах уу буудаг. Гэхдээ 1000 жилдээ ганц тохиох өөрийн улаачдаа л цөөхөн удаа буудаг юм даа гэж айлдлаа. Мөн Чингис Хаан бид хоёрыг хоюуланг минь хатуу донгодоод явлаа Тэнгэр эцэг...Чингис хүү чи улаачтайгаа нийлээд хэтэрхий зөөлдөөд өнхөрөөд байна юу юу ч гэчихвээ загнаад миний толгойг орвуугаар гурав дэлсэж өгөөд явлаа. Одоо жаахан хөндүүр байвч  арай хавдаагүй хагаралгүй үлдэв миний толгой. Энэ хүү бас Эрлэг ээж болон Лус ээжийн буултыг нүдээрээ харлаа. Миний хамгийн Догшин хоёр ээж минь ирж хатуу засал хийгээд явав. Өмнө нь миний түүхэнд бичигдсэн сонин хачин буултуудыг нүдээрээ харан их юм ойлгосон байх. Мөн энэ хүүгийн өндөр дээдсүүдийг хүндлэн 99 тэнгэр бууж концертоо тоглолоо.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.